19 Mart 2009 Perşembe

Hem Hamile Hem de Güzel



Ben 17 ay evvel doğurdum .Yani 26 ay evvel hamile kaldım :)Hamile kalmadan evvel ,beni bekleyen 9 aydan o kadar çok korkuyordum ki inanamassınız.
Nasıl geçeceğini,ne kadar şişmanlayacağımı ,ne kadar acıkacağımı,ne kadar oturmak zorunda kalacağımı,..................sürekli sürekli düşünüyordum.
Hiç te benim kafamda kurduğum kadar zorlu bir olay değilmiş.Sağlık olarak bir problem olmadığı sürece ,hayatı aynı şekilde yaşamaya devam edersen herşey normal bir süreç olarak gelişiyor.

Ben sürekli içimde bir bebeğin büyüdüğünü düşündüm.Ve bunun ne kadar inanılmaz olduğunu..Her ay doktora gidecem diye, 3-4 gün evvelinden deli gibi heyecanlanmaya başladım.Bebeğin kalp atışlarını her duyduğumda gözümden yaş geldi.O kadar büyük bir mucize ki sadece insan yaşadığı zaman anlıyor ne olduğunu :)

Aslında bu yazının yazılma nedeni hem hamile kalınıp hem de güzel kalmakla ilgiliydi..Gene duygusal oldu :)

Şimdi size güzel hamile kadın resimleri :)

7 yorum:

  1. sırf doğum acısından korktuğum için bile çocuk doğrumak istemiyorum açıkçası. ama senin adına çok sevindim. anjelina bakalım daha ne kadar doğuracak bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. ya bende denemelerdeyim ama ne yalan söyleyeyim hem korkuyorum hemde gerçekten hazırmıyım bilmiyorum:S

    YanıtlaSil
  3. bebek gelince ,neden bu kadar bekledim ki diyeceksin :)

    YanıtlaSil
  4. 6buçuk ay sonra Allah'ın izniyle ablamın bi bebeği olucak ve dediğin gibi ultrasonla her hareketini izleyişimizde hepimiz çaktırmadan ağlıyoruz. hepimiz derken, genelde kontrollere sülalecek gidiyoruz. hehe görmemişlik ayrı oluyo tabi.
    allah bağışlasın senin de bebeğini. sağlıklı, hayırlı bi evlat olur inşallah. (=

    YanıtlaSil
  5. the girlish factory:inşallah vaktinde ve sağlıklı olarak doğar :)ama çok heyecanlıdır o ultrason günleriiii:))

    YanıtlaSil
  6. 3.5 aylık hamıleyım 2 bebegım ogluma kardeş

    YanıtlaSil

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))