21 Ağustos 2009 Cuma

Ödül


Sevgili trendsandshopping bana bu ödülü yollamış :) Çok teşekkür ederim :)
Kendimle ilgili 7 ilginç şey yazmam gerekiyormuş.. Hadi bakalım ..

1-Hayatta en çok sevdiğim yemek yeni pişmiş makarnadır..Hiç bıkmadan yiyebilirim .
2-Yanımda biri sakız çiğnerse çıldırabilirim ..
3-Eğer akşam uyurken uykum bölünürse,sabahları çoooook aksi olurum :( Çoooook diyorum çünkü zaten sabahları aksiyimdir ..
4-Kapalı bir yerde kalmaktan çok korkarım .
5-Can'ı doğurmak için hastaneye gittiğimde heyecandan ve korkudan 3kere bayıldım .
6-Sevgimi çok gösterebilen bir insan değilim.
7-Şimdi geriye dönüp baktığımda keşke daha çalışkan bir öğrenci olsaydım diyorum .

Benden bu kadar :)

Herkese yollanmış olduğunu göz önünde bulundurarak ,isteyen yapsın diyorum :)

1 yorum:

  1. süper! 2. maddeye çok güldüm çünkü ben de çok rahatsız oluyorum, bir de iyice sesli çiğneyenler var ki deli oluyorum :) 6. maddedeki durum ben de yaşanıyor sık sık, birkaç yıldır bu konuda biraz aşama katettim galiba...

    YanıtlaSil

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))