20 Eylül 2012 Perşembe

Okulun İlk Haftası !!!

Bilmeyenler bilsin ...2007 ekim doğumlu benim Can 'ımm...
3 yaşındayken yarım gün ,4 yaşındayken de tam gün olarak yuvaya devam etti.
1 gün bile sorun yaşamadık.Çok mutlu olarak hergün İSTEYEREK okula gitti.Bizi de çok mutlu etti:)
Devam etmiş olduğu yuva evimize yakındı ve ben götürüp getiriyordum ...

Bu sene ekim doğumlu olmasının avantajıyla ilkokul mu ,hazırlık mı konusunu düşünmedim bile....
Fakat 1 sene sonra ilkokula başlayacağından ,alışması ,yeni arkadaşlar edinmesi açısından okulunu değiştirdik ve gideceği ilkokulun hazırlık sınıfına yazdırdık.

17 eylül yaklaştıkça çocuktaki gerginlik  artmaya ,huzursuzlanmaya ve okulla ilgili birçok soru sormaya başladı...
Ve ilk gün : Bizim gitme saatimiz gelince ağlamaya başladı..Ama ne ağlama....
Bugün 4. gün ve hala devam ...
Beni mahvettiniz diyor başka birşey demiyor ...

Anne olmayanlar anlamaz,kapris ağlaması değil bu !! İçten içten ağlıyor...
Ben de üzülüyorum ,ne zaman sona erecek diye  bekliyorum .
Gitmeyecem dedikçe konuyu değiştiriyorum ,başka başka şeyler anlatıyorum .
Bakalım 2.haftamız nasıl geçecek ??




1 yorum:

  1. Tüm bunlar geçecek Teri'cim merak etme... Çevremiz benzer tecrübelerle dolu, hepsi tatlıya bağlanıyor... Hem Can'a hem sana sabırlar diliyorum, çabucak atlatın inşallah :)

    YanıtlaSil

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))