22 Aralık 2012 Cumartesi

Yılbaşı

Ben eskiden yılbaşına bu kadar düşkün değildim .Şimdi bayılıyorum ışıl ışıl sokaklarda gezmeye,çam ağaçlarına bakıp bakıp hayran kalmaya,evimi süslemeye,herkese küçük küçük hediyeler almaya,sene bitiyor diye sevdiklerimi görmek için  bahane yaratmaya,bütün senenin müziklerini dinleyip unuttuğum ayrıntıları hatırlamaya,sevdiğim yerlere sanki  ziyaret eder gibi uğramaya .Bir telaş var Aralık ayında ama bir o kadar da çalışkan ,enerjik .Finali güzel yapmak için çok özenli.
Ben de bu hareketliliği seviyorum .Yapmak istediğim herşeye yetişmek için koşturuyorum ,aman eksik birşey kalmasın .....Yeni yılı güzel karşılayalım ki o da bize güzellikler getirsin . .1 Ocak sabahı uyandığımızda da yeni bir yılı daha görebildiğimiz için şükredelim .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))