24 Mart 2014 Pazartesi

Spora Yeniden Başlamak



Taşınmayı,çocukları okula adapte etmeyi,eve yerleşmeyi,taşındığım yeni bölgeye alışmayı da bitirdikten sonra artık spora başlayabilirim dedim kendi kendime.
Bu sene kışın geç  gelmesini de fırsat bilerek öncelikle sabah yürüyüşlerine başladım .
Kuruçeşme-Rumelihisarı arası çok keyifliydi taaa ki havalar 10 derecenin altına düşene kadar . Boğazın da rüzgarıyla hemen hasta oldum .Ve yürüyüşler bitti.

Ne yapmalıyım diye düşünürken,etraftaki spor salonları,yoga ve pilates studiolarını araştırmaya başladım . Hem yakın bir yer olmalı,hem çok pahalı olmamalı,hem de temiz ve güzel olmalıydı ...

Sonunda ne mi oldu ? İnternetten yaptığım araştırmalarda birçok insanın evde spor yaptığını keşfettim.Ebru Şallı'nın televizyonda yapmış olduğu derslerin videolarını buldum ve onları kaydettim.Karın ,kalça-bacak,bütün vücut,streching derslerini her hafta belirli bir programda yapmaya başladım. Dersler için gerekli spor malzemelerini de hepsiburada.com'dan aldım .

Ve şu anda çok mutluyum . Genelde sabah erken ,bazen de akşamüstleri haftada dört-beş kere bu programı uyguluyorum .Havaların güzelleşmesiyle,yürüyüşlere de başlarsam çok iyi olacağına inanıyorum .

Bence en önemlisi İSTEMEK. İster evde ister sokakta ister salonda ,o an için nerede olunabiliyorsa..

2 yorum:

  1. Harika bir seçim... kararlılığını sürdürmekten vazgeçme:))
    bunun dışında aslında bir sürü on-line siteden de antrenman programlarına ulaşabilirsin;) yürüyüş ve koşu gruplarını takip edip bir grupla birlikte belli bir hedef için hazırlanmaya başlayabilirsin. başaramayacağın hiçbirşey yok!

    YanıtlaSil
  2. İlk önce istemek önemli, bir şeyi istedikten sonra insanın yapamayacağı şey yok. bende evde yapıyorum sporumu işten eve dönünce, istediğim kıyafetle evimde rahatça duşumu alarak, illa büyük paralar ödemeye gerek yok spor yapmak için. Ama çoğu insan evin rahatlığıyla yapamıyorlar malesef illa ki birileri onları yönlendirmeli ve para ödemeliler:)) neyse sizde yeterince istek gördüm başarılar diliyorum, yaza süper ve fit bir vücutla gireceksiniz inanıyorum

    YanıtlaSil

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))