6 Nisan 2014 Pazar

Bu Sabah Kahvaltıda Ne Yedim?

Dün akşam yemeğe misafirimiz vardı ... Yaptığım yemeklerin tadına bakınca normalden daha fazla yemiş oldum tabii ..
Hele ki yemek listesinde ilk kez yaptığım birşey varsa , test etmeden kaçmak mümkün olmuyor.Normal programa göre daha yoğun ve daha yorgun geçen günlerde daha fazla kahve içtiğimi farkettim ..
Ben de  bu sabah biraz daha sağlıklı bir başlangıç yapayım dedim . Uyanınca iki bardak su içtim ve Ebru Şallı videosu eşliğinde cardio pilates yaptım .
Duş alıp giyindikten sonra bizim küçüğün toplantısına yetişmem gerekiyordu. Kendime sebze suyu hazırladım ve yolda onu içtim .
Semizotu,kivi,elma,havuç,salatalık,zencefil,kereviz sapı,maydanoz ve limon ..Gayet güzel oldu.
Eve döndüğümde hiç açlık hissetmiyordum . Yarınki misafirler için biraz hazırlık yaptıktan sonra artık saat 13.00 olmuştu ..
Yaptığım pastadan kalan üç yumurtanın beyazına bir yumurta daha karıştırarak ,maydanoz ,dereotu ve azcık beyaz peynirli omlet yaptım ve bir dilim ekşi mayalı ekmekle yedim ....

Dünkü yaramazlıkların cezası da böyle yavaş yavaş ödeniyor .



1 yorum:

  1. Hoşgeldiniz.
    Yzun zamaandır yazmanızı bekliyorum. Bazen kisteyi temizliyorum ama sizi bir türlü silmek gelmedi içimden :)

    Sağlıklı beslenme konusunda bu ara uygulayamasam da ben de çok dikkat etmeye çalışırım.
    Diğer postlarınızı merakla bekliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))