21 Nisan 2014 Pazartesi

Hayat Kokusu



Filmlerdeki geçmişe uzay araçlarıyla yapılan yolculukları ,gerçek hayatta,havada uçuşan ve beni beklemediğim bir anda karşıma çıkan ve beni tokat gibi çarpan kokularla yaşıyorum .

Bazen bir çiçek,bir parfüm,bir yemek,bir mekan,denizin,ormanın,yağmurun kokusu beni hiç hatırlamadığım belki de unutmayı tercih ettiğim bir zamana ve belli bir olaya götürebiliyor. Sanki gizli bir güç beni olduğum yerden başka bir zamana ışınlayabiliyor . Bu kadar güçlü ve net hissedebiliyorum . Ve her seferinde bu yolculuk beni şaşırtıyor,etkiliyor ve hüzünlendiriyor..

Sokakta karşılaştığım bir arkadaşımı ,başıma gelecekleri bilmeden eğilip öptüğümde,havada uçuşan o  parfüm kokusu ,bana katşımdakinin kim olduğunu unutturabiliyor. O anı tekrar yaşamak veya o ana geri dönebilmek için müthiş bir yalnız kalma isteği duyuyorum . Uyanmak istemediğim bir rüya veya sonunu bildiğim bir filmi tekrar tekrar seyretme isteği gibi o anı tekrar yaşamak istiyorum . Çok uzakta kalmış bile olsa,hatırlamak,hissetmek iyi geliyor. Hele ki bir de yüzümde bir tebessüm bırakabiliyorsa ,içimi bir huzur ve rahatlama duygusu sarıyor. Ve sonunun ne olduğunu düşünmeden geçmişimi boşa geçirmemişimi düşünüyor ve mutlu oluyorum .

Hiç hatırlamadığım veya hatırlamamayı tercih ettiğim zaman dilimlerini sanki dünmüş gibi yaşatan bu güçlü his bana boşa geçirilmemiş bir hayatı hissettiriyor.. Artık canımı acıtmayan bu hatıralar hayatın ne olduğunu bana tekrar düşündürtüyor. Yaşadıklarım,unuttuklarım,geriye attıklarım ve bir anda kolayca tekrar geri gelip ben de burdayım diye bana göz kırpanlarla beraber kocaman bir bütün olan benim Dünyam bana uzaktan el sallıyor .. Ben de ona bana yaşattıkları ve verdikleri için teşekkür ediyorum ve onu çok seviyorum .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))