24 Nisan 2009 Cuma

YAŞASINNNNN


LEMUR çok teşekkür ederim bana bu ödülü gönderdiğin için ...Gerçekten çok sevindim gördüğümde :)

Ama bu ödülün kuralları varmış..Benim de 4 kişiye bu ödülü göndermem gerekiyormuş ..
1-moda cadısı ilk okumaya başladığım blog :)
2-salıncakta iki kişi ne kadar çok konu bulabiliyorum orada :)
3-jojikmoda
4-eyes of me

ÖDÜLÜN KURALLARI:
- Ödülü verenin linkini yayınlamak .
-Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.
-Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.
-Yukarda gördüğün resmi eklemek.

7 yorum:

  1. :) Bunlarla aram pek yoktur ama her seferinde bana da gönderildiğinde seviniyorum. Demek ilk okumaya başladığın blog bendim, şaşırdım, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bana ödül verdiğin için çok teşekkür ederim:)
    sana sımsıkı sarılıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. cok tesekkur ederim, sevindirdin beni... blogumda birazda olsa keyifli vakti gecirebiliyorsan ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  4. Çok çok teşekkür ederim canım kocaman sarılıyorum sana! :)

    YanıtlaSil
  5. Sizin bloglarınız çok güzel ,ondan hediyeler yolladım :) öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. tatlım bende ödülümü sevgiyle alıp başkalrına armağan ettim sağol:)

    YanıtlaSil

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))