25 Haziran 2009 Perşembe

Mim Kocasını Seven Kadın ve Makyaj



Sevgili HEM MUTLU HEM ÇİLLİ beni mimlemiş ,ve bu benim ilk mim'im :)Kendisine çok teşekkür ederim :)
Gelelim sorulara ve cevaplara ...

1-İlk kez kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ?

Yanlış hatırlamıyorsam 16-17 yaşında parlatıcı ruj ve siyah göz kalemi ile başlamıştım .Bir de fon de teint denemeleri yapardım ..Niyeyse ......:)

2-Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?

Açık renk Flor Mar oje ve Oriflame kayısı rengi ruj ,mat bir rengi vardı.

3-Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa bir hastalık mı?

Sokağa rimel,göz altı kalemi ,allık ve parlatıcı sürmeden çıkmam..Hatta eve biri gelecekse de ..Herhalde hastalık sınıfına giriyor :)

4-Karşılaştığın her makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun ?

Kullanmayacağımı bilsem de evde dursun istiyorum .Belki bir gün lazım olur :)

5-Hiç MAC kullandın mı ?İşte bu en harika ürünü ! diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.

MAC fon de teint,krem allık,göz kalemi,rimel ve ruj kullanıyorum.Bazı rujlarının yapısı bana çok vıcık vıcık geliyor..
Power point eye pencil permaplum rengini hem gündüz hem gece göz altına kullanıyorum ve çok memnunum.Face and body foundation kullanmayı da çok seviyorum . 2 tane oldu :)

6-Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır.Senin favori göz kalemin markası ve rengi.

Tenimin rengi çok açık olduğundan siyah göz kalemini sadece gözümün içine çekerim ,markası da Bourjois.

7-Vazgeçemediğin elinin altında en az 3-4 tane bulundurduğun favori rimelinin markası?

Lancome definicils,Mac gece mavisi..

8-Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan,internet sitesinden yapıyorsun?

MAC,Boyner,Douglas nereden bulursam :)

9-Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?

Hepsi banyoda kullanılma önceliklerine göre değişik makyaj çantalarının içinde ..

10-Makyaj alışverişine aylık ne kadar bir bütçe ayırıyorsunuz ?

Tam olarak ne kadar olduğunu bilmiyorum ama her ay nemlendirici,makyaj temizleyici ve tonik alıyorum.Görüp te dayanamadıklarım ayrı........

11-Severek takip ettiğin yerli yabancı makyaj blogunu yazar mısın ?

Makyaj Çantam

12-Yerli makyaj markalarından favorin?

Biraz alerjik bir cildim olduğundan ruj dışında kullandığım markalar dışında kullanmam.She rujları ben de kullanıyorum bu aralar :)

13-Hangi göz makyajı temizleyiciyi kullanıyorsun ?

Body Shop-Camomile Gentle Eye Make Up Remover

14-Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?

Body Shop Aloe Facial Cleanser veya La Roche Posey Demaquillant bunlardan biriyle yüzümü sildikten sonra Nivea Tonik sürüyorum ve La Roche Posey nemlendirici ile tamamlıyorum :)

15-Ten ve göz rengin nedir?

Beyaz tenli ve yeşil gözlüyüm.

16-Onsuz yapamam dediğin kozmetik markası?


Biraz hassas bir cildim olduğundan La Roche Posey.

17-Klasik bir soru makyaj öantana sadece 3 şey koyma hakkın olsa ...

YSL bebek pembesi allık,Mac mor göz kalemi ve Dior uçuk pembe parlatıcı :)

18-Far bazı,makyaj bazı gibi ürünler kullanıyor musun?Kullanıyorsan hangi markalar ?Kullanmıyorsan neden?

Kullanmıyorum,neden kullanmadığımı da bilmiyorum.herhalde hiç gerek duymadım ..

19-Bu mim dalgasını hangi bloglara göndereceksin?

iconjane


13.9

Stil Catcher

5 yorum:

  1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda yapıcam:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, şekerim....:))

    YanıtlaSil
  3. eline sağlıkk, mm body shop göz makyaj çıkarıcısı nasıl, tavsiye eder misin? :)

    çok teşekkürler,
    ırazca

    YanıtlaSil
  4. ırazca:waterproof kullanmıyorsan tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))