9 Nisan 2014 Çarşamba

Ben Neyim 2?

Herzaman için erken ,herzaman için zamansız,herzaman için kocaman bir soru işareti,herzaman için anlamsız,herzaman için kocaman bir boşluk,herzaman için yakışıksız...

Hayata gözünüzü açtığınız andan itibaren size hep eşlik eden ,sanki cebinizde taşıdığınız ürpertici bir gerçeğim ben ! Yokmuş gibi davrandıkça,benimle ilgili fazla konuşmadıkça beni uzağınızda tutacağınızı sanırsınız...
Değişik şekillerde girerim hayatınıza .Habersiz,aniden ,beklenmedik olabilirim..
Ya da hazırlarım karşımdakini yavaş yavaş..Kendimi ,gireceğim kişinin hayatının orta yerine oturtur,bir süre onunla beraber yaşarım .Somut bir kavram olmadığımdan başlar sorgulamalar,sebep aramalar,sonuç bulma çabaları ..Düşürdüm mü o şüpheyi karşımdakine başlar huzursuzluk,bitmeyen karın ağrıları...Dualar en büyük yardımcımız olur,inanmadıklarımıza inanmaya,inandıklarımızdan vazgeçme zamanı gelmiştir .Tüm gerçekler kafamızda yer değiştirmeye başlar,yeni rollere bürünürler.Umut gelmiş hayatımızın baş köşesine yerleşmiştir ..Kendimizi iyi hissettirecek hikayeler duymak isteriz etrafımızdan , belki !!

Öyle ya da böyle birgün karşılacaksınız benimle ..Hem yaşayacak hem de yaşatacaksınız bu duyguyu etrafınızdakilere benim yüzümden ..Ne kadar uzak o kadar iyi mi ??? Bence evet ... Ne kadar geç karşılaşırsanız benimle o kadar iyi olur sizin için .. Birgün girdim mi hayatınıza bir daha uzaklaştıramassınız beni .. Birgün sizi uykunuzdan ıyandırabilir,birgün bir tatil çıkışı karşınıza çıkabilirim ,birgün en yakın arkadaşınızın acısı olarak belirebilirim ,her türlü kalbinizi ağrıtırım .

Hayatınıza girdiğim andan itibaren geçmişe götürürüm sizi.. Beyninizi zorlamaya başlarsınız  hatırlamadıklarınızı hatırlamak ,aklımızdakileri unutmamak için .. Uzakta kalmış anılar yanıbaşınıza gelir ..Ne severdi,ne yapardı,ne yerdi,ne içerdi,ne okurdu,ne dinlerdi hep aklınızda ... Doğumgünleri,yılbaşı,özel günlerinizi buruk kutlatırım size benden sonra ..
Ama ikiyüzlü değilimdir ..Herkesde üç aşağı beş yukarı aynı duyguları yaşatırım .Pek tesellim de yoktur benim ... Ancak,Allah sıralı ÖLÜM versin ,kalanlara da sabır eylesin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))