30 Eylül 2012 Pazar

Yenilikler....

Uzuuun zamandırki en büyük değişikliğimiz Can 'ın yeni okuluna alışma süreciydi....
Neyse ki zorlayıcı kısmını atlattık gibi duruyor. Tabii çok mutlu değil ama alışacak diye umut ediyorum .

Ben de uzun yaz döneminden sonra kendim için yapmak istediklerimi yavaş yavaş yapmaya başlayabilirim diye düşünüyorum .

Mesela dondurmak durumunda kaldığım pilates derslerine tekrar katılmak...
Safir'e katılabileceği bir oyun grubu bulmak ve başlatmak....
Yeni bir kursa başlamak ....
Daha çok kitap okumak....
Yeni yemekler yapmayı denemek....
Yaklaşmakta olan Harun Can ve Safir'in doğumgünü organizasyonları....
Dukan diyetine başlamaya karar veren kocaya uygun yemekler yapmak için araştırma ...

Bakalım nasıl gidecek herşey ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))