20 Ekim 2012 Cumartesi

#Bugün Günlerden Atölye Maçka#

Dün başlamış olduğum yazım atölyesinde öğrendiğim bir cümleyi sizinle paylaşmak istiyorum :
Yazmak bir kabiliyet işi değildir.Yazmanın da kuralları vardır .Ama en önemlisi çalışmak,tutku ve sabırdır .

Ortaokul yıllarında haylaz bir öğrenci olduğumdan, Edebiyat Öğretmeninden kitap okuma ve özetini çıkarma cezası alırdım ..
Bu başlarda çok canımı sıksa da ,sonradan çok hoşuma gitmeye başladı.
O zamanlardan beri okurum .
Zaman içinde türlerde epey bir değişme olsa da okumaktan hiç vazgeçmedim .
Hep yazarlara hayran oldum ,hayalgüçlerine ,yazabilmelerine ...

Bu kurs ta benim için çok sevdiğim bir eylem olan okumak,yazmak,belki yazabilmek ,belki de okuyucu olarak kalmak,kendimi tanımak,kendim için birşey yapmak adına bir adım .

Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))