26 Mart 2014 Çarşamba

Yaz Diyeti

Size sigarayı bıraktığımı söylemiştim ya , tabii ki 2,5 kg hediyesi oldu sağlıklı hayatın ..
Yaz da geliyor , ben de ne yapsam diye düşünmeye başladım .Burdan da anlaşıldığı gibi spor yapıp da kilo alınabiliyormuş.

İnternetten biraz araştırma yaptım ve alkali diyet yapmaya karar verdim .. Biraz da yemek alışkanlıklarımı değiştirip değiştiremeyeceğimi görmek de istedim ..Çünkü senelerdir hep aynı besinleri yiyip içtiğimi farkettim .Çok kahve , ağırlıklı karbonhidrat tercihli yemek düzeni ..
Böylece yeni yemeklerle hayatıma başladım . Bu diyette en önemli şey alkali su içmek. Bizim evde taşındığımız zaman bağlattığımız arıtma su zaten alkaliymiş.
Bu rejime başlayalı iki hafta oldu.Sabahları uyanır uyanmaz iki bardak su içiyorum .40-50 dakika spor yaptıktan sonra kahvaltı olarak ekşi mayalı ekmekle,lor peyniri ,üzerine çörek otu serpip yiyorum .Ya da katı meyve sıkacağında sebze -meyve suyu yapıyorum . İçine evde ne varsa , semizotu,ıspanak,salatalık,limon,zencefil,yeşil elma,havuç,maydanoz,dereotu atıyorum ve öğlene kadar iki üç bardak içiyorum.
Öğlen olunca  salata,çorba,balık,kepekli pirinç ve ya herhangi bir baklagil alternatiflerinden seçim yapıyorum. Akşam yemeği saatine kadar acıkırsam o gün sebze suyu içmemişsem ,bir bardak içiyorum ve ya lor peyniriyle ,bir avokado yiyorum.
Akşamları da mümkün olduğunca erken yemeye özen gösteriyorum .Öğlen yemeği alternatiflerine  çok küçük bir parça kırmızı et ekleyerek seçim yapıyorum .Ve yatmadan evvel iki bardak su içiyorum .Mideye ilk ve son giren şey su olmalı .
Belki alkali rejiminin kurallarını tam olarak uygulamıyorumdur fakat böyle bir rejim yapıyorum . Maksat aldığım kiloları vermek ve yaza kadar mayo ve bikinilerle daha rahat hareket etmek ..Hem birazcık rejimin de kimseye bir zararı olmaz ..Dimi ama ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))