1 Nisan 2014 Salı

TerryB

Benim güzel ve yeni markam .Henüz bebek gibi ,yeni doğdu.Uzun zamandır üzerinde çalıştığım kaz tüyü ,yumuşacık yeleklerim ..Renk renk,boy boy..
Yeni modeller de eklenecek tabii ama onların hazırlanmasını bekleyemeden açtım sitemi.Merak ettim tepkileri .
Yazın geçip de ,sonbahar gelince yeni ürünler de yerini bulacak www.terryb.eu'da ..

Neden yelek diye merak ederseniz,giymekten çok zevk aldığım bir şey olduğu için diye cevap verebilirim .Çok kullandığım için nasıl daha kullanışlı olabilir diye daha rahat karar verebildim .Sıcak tutması,hafif olması ve çift taraflı giyilebilmesinde,kendim giyecekmişim gibi davranmam etkili oldu.Böyle bir başlangıç yaptım.Umarım herkes çok beğenir ve benim Terry B yeleklerimi giyer.

www.terryb.eu
instagram:shopterryb




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))