25 Nisan 2014 Cuma

Foule Sentimentale

Sabah evden çıktığımda arabada radyoyu açtım ve çalan şarkı aşkı düşürdü aklıma ....
Ben büyüdükçe ,aşk da değişiyordu ve güzelleşiyordu ..Daha da büyüyordu ve vazgeçilmez oluyordu.

Önce fahrenheit kokusuydu aşk,öğle tatillerinde Mc Donalds'a gitmekti.Çok şanslıydık çünkü kocaman bize ait bir saatimiz vardı.Eve döndüğümüzde de ödevlerden sonra uzun telefon konuşmalarımız yeterdi bize...

Biraz daha büyüdüm ve aşk gece on ikiye kadar süren zamanki , zaman oldu.Şimdi rengini bile hatırlamadığım o arabadan inip eve dönmek benim için  en zor şeydi o küçük hayatımda..Eve vardığını duymadan uyumak olmazdı,cep telefonları yoktu o zamanlar ama bir kere çaldırılan ev telefonları vardı. Fransızca müziklerdi aşk,soğuk havalarda arabada beş dakika daha sohbet etmekti,kavga edince ilk kim arayacak diye beklemekti... O kadar masum ve içtendi. En büyük kavgalar ,aslında o kadar küçüktü ki o yüzden bu kadar güzeldi....

Sonra biraz daha büyüdü aşk ve o aşkla ben de büyüdüm . Artık biraz daha gerçekti. Biraz masumiyetini kaybetmişti ama hala güzel,hala heyecan vericiydi herzamanki gibi.. Daha elle tutulur olmuştu. Aşkla beraber hayat da daha gerçekçi olmuştu.Yapılması gerekenler,beklentiler vardı artık aşkla beraber. Lou Reed,U2,Cure,Orhan Gencebay,Levent Yüksel,Teoman olmuştu aşk. Bazen bir bardak buzlu votka,bazen de bir kadeh beyaz şaraptı aşk..Biraz daha düşünmek ,anlamak lazımdı artık aşkı..

Hazırlıkmış aslında hepsi..Hayata,istediklerime,istemediklerime,önceliklerimi anlamaya,kendimi tanımaya,gerçek hayatla yüzleşmeye,mücadele etmeye,mutluluğa,huzura hazırlık..

Zaman lazımmış anlamak için tüm yaşadıklarımı ve yaşayamadıklarımı. Ne gül vaktinden önce açar,ne güneş vaktinden önce doğar. Beklemek ve sabretmekmiş önemli olan ..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazdıkça ben okumaya bayılıyorummmm :))))))))